طراحی و اجرای کابینت ممبران جدید و ساده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خرید کابینت آشپزخانه به‌صورت آنلاین یکی از مهم‌ترین خدماتی است که گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فروشگاه آنلاین کالاکسا پیش‌گام در فروش آنلاین کابینت آماده آشپزخانه در انواع کابینت آماده مدرن، کابینت کلاسیک، کابینت نئوکلاسیک و کابینت تکی. این محصولات در انواع کابینت ممبران، کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس ایرانی و ترک و کابینت نئوپان طراحی و تولید می‌شوند. محصولات کابینت ارزان قیمت آماده را می‌توان به‌صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی کالاکسا خریداری کرد. جهت سفارش و خرید کابینت آماده و سایر محصولات ما می‌توانید علاوه بر مراجعه به فروشگاه آنلاین کالاکسا به‌صورت حضوری نیز از شوروم ما واقع در سعادت‌آباد نیز دیدن فرمایید. از دیگر خدمات گروه کالاکسا می‌توان به خرید صفحه کابینت شرکتی، خرید جاکفشی چوبی مدرن، خرید کمددیواری درب ریلی، کمد لباس درب ریلی، درب ضدسرقت، کابینت جزیره آشپزخانه، دیوارپوش ماربل شیت و… اشاره کرد.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی کالاکسا و آدرس kalaxa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 43
:: بازدید ماه : 43
:: بازدید سال : 786
:: بازدید کلی : 3243

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفارش آنلاین کابینت آماده نصب و سفارش آنلاین کمد درب ریلی مطابق با سلیقه و ابعاد مورد نظر شما

طراحی و اجرای کابینت ممبران جدید و ساده
چهار شنبه 21 دی 1401 ساعت 13:5 | بازدید : 200 | نوشته ‌شده به دست کالاکسا | ( نظرات )

کابینت ممبران جدید و ساده چیست؟

کابینت ممبران جدید و ساده یکی از انواع پرطرف‌دار سبک کابینت کلاسیک آشپزخانه است که با نام کابینت وکیوم نیز شناخته می‌شود. ممبران در لغت به معنای پوسته است و علت نامگذای آن نحوه ساخت این مدل کابینت است. تولید این محصولات از طریق وکیوم PVC بروی ورق‌های ام دی ای و یا نئوپان انجام می‌پذیرد. این محصولات کابینت به‌صورت طرح‌های برجسته، مات و براق ساخته می‌شوند.

کابینت کلاسیک ممبران در ایران طرف‌داران بی‌شماری دارد. نوع طرح و شیارهای برجسته که بر روی بدنه کابینت‌ها و درب‌های آن‌ حک شده، نمای داخلی آشپزخانه را بسیار زیبا و لوکس می‌کنند. گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا این محصولات را به‌صورت کابینت آماده ممبران و کابینت سارشی تولید عرضه می‌کند.

مزایا و معایب کابینت ممبران چیست؟

کابینت‌های سبک کلاسیک قالبا از چوب بیعی ساخته می‌شوند که همین امر سبب افزایش قیمت آنها می‌شود. امروزه کابینت‌های آشپزخانه با ورق های ام دی اف و روکش‌های متنوع دیگری ساخته می‌شوند. کابینت ممبران کلاسیک شبیه کابینت‌های کلاسیک چوبی هستند؛ اما دارای قیمت ارزان‌تری نسبت به کابینت تمام چوب طبیعی است.

یکی از معایب کابینت ممبران جدید تغییر رنگ آن به‌مرورزمان و بر اثر نور آفتاب است. اگر پوشش کابینت ممبران از جنس مرغوبی نباشد باگذشت زمان علاوه بر تغییر رنگ آن ممکن است چسبندگی پوشش آن از بین رفته و سطح کابینت به‌اصطلاح باد کند. پوشش کابینت‌های ممبران از جنس پی‌وی‌سی است و مقاومت پایین آن در برابر اجسام نوک‌تیز یکی دیگر از معایب این محصولات است.
کابینت ممبران سفید و کابینت ممبران کرم طلایی بهترین رنگ کابینت ممبران جدید و ساده شناخته میشوند.

 انواع کابینت ممبران 

کابینت ممبران ساده را می‌توان بر اساس مغزی آن تقسیم‌بندی نمود. روکش پی‌وی‌سی ممبران بر روی ورق‌های متفاوتی از جنس نئوپان، چوب و ام دی اف کشیده می‌شود. این کابینت‌ها در دو حالت مات و براق و در تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی بفروش می‌رسند.

نگهداری کابینت ممبران

نکات مهم در نگهداری کابینت ممبران

در نگهداری کابینت ممبران جدید و ساده باید نکاتی را برای افزایش ماندگاری، زیبایی و طول عمر بالای این محصولات در نظر بگیریم که در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد.

  • دوری از حرارت

کابینت ممبران مانند همهٔ انواع کابینت آشپزخانه نباید در معرض حرارت قرار بگیرند و حرارت مستقیم سبب تغییر شکل و رنگ روکش کابینت می‌شود.

  • دوری از رطوبت

ورق‌های ام دی اف و نئوپان در برابر نفوذ آب حساس هستند و در عرض مدت کوتاهی تغییر شکل می‌دهند. ورق نئوپان در برابر آب ضعیف‌تر ام دی ای خواهد بود. باوجوداینکه کابینت ممبران مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد؛ اما توجه به نکاتی سبب خواهد شد که طول عمر این محصول بالا برود؛ بنابراین در صورت مشاهده آب بروی درب‌ها و سایر قسمت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن کابینت را خشک نمایید. همچنین برای نظافت این محصولات از دستمال نمدار استفاده نمایید. برای تمیزکردن کابینت ممبران خود به‌هیچ‌عنوان نباید از پارچه‌های زبر و اسکاچ استفاده نمود.

  • دوری از نور مستقیم خورشید

محصولات کابینت ممبران که با روکش پی‌وی‌سی پوشانده می‌شوند نسبت‌ به نور مستقیم خورشید حساس بوده و دچار تغییر رنگ می‌شود. بهتر است که این کابینت‌ها در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرند.

قیمت کابینت‌ ممبران 

کابینت آماده ممبران جدید و ساده بر اساس کیفیت متریال به‌کاررفته در آن و همچنین ابعاد آن محاسبه می‌گردد. علاوه بر این‌ها نوع سبک، طرح و پوشش آن نیز در قیمت آن مؤثر خواهد بود. کابینت ممبران شیاردار که دارای خطوط و حکاکی‌های پیچیده‌تری هستند قیمت بالاتری خواهد داشت. به‌طورکلی تعیین قیمت کابینت ممبران باید توسط نماینده شرکت کالاکسا پس از اندازه‌گیری فضا انجام پذیرد.





:: موضوعات مرتبط: فروش آنلاین کابینت آماده , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: